Bugün 4 milyardan fazla insan interneti kullanıyor. İnternet, çeşitli işletmelerin (e-ticaret, sosyal medya vb.) daha fazla müşteri çekmek için kullandığı bir araçtır. Her işletme, farklı pazarlama stratejileriyle rakiplerine üstünlük sağlama amacıyla (özellikle bu pandemi döneminde) çevrimiçi platformlara geçmektedir.
Bu pazarlama stratejilerinden biri de farklı demografiklere hitap ederek daha fazla müşteri çekmek amacıyla çok dilli web siteleridir.
Adından da anlaşılacağı gibi, çok dilli bir web sitesi birden fazla dilde içerik barındıran bir sitedir.
Tek Dil İngilizce Değil: İngilizce belki de küresel ölçekte en yaygın konuşulan dil olabilir, ancak Mandarince, İspanyolca vb. gibi diğer popüler diller de vardır. İçeriğini birden fazla dilde gösteren bir web sitesi, göreceli olarak daha fazla kişiye ulaşabilir.
Daha Fazla Müşteri, Daha Fazla Satış: Web sitenizi birden fazla dilde geliştirdiğinizde, hedef kitleniz büyür. Müşteri sayısında artış olacak ve bu da satışları artıracaktır.
Rakiplerden Farklı Bir Yaklaşım: Her ne iş yaparsanız yapın, günümüzde pazar doygunluğu ve yoğun rekabetle karşı karşıyadır. Çok dilli bir web sitesi, rakiplerinizden sıyrılmanın harika bir yoludur.
Arama Motorları: Google gibi arama motorlarında birçok dil seçeneği bulunmaktadır. Eğer çok dilli bir web siteniz varsa, arama motorları sitenizin sonuçlarını kullanıcının tercih ettiği dile göre gösterecektir.
Drupal, çoklu dil desteği konusunda güçlü bir altyapıya sahiptir ve farklı dillerde içerik yönetimini kolaylaştırır. Bu adımları takip ederek, sitenizi çoklu dil desteği sunacak şekilde yapılandırabilirsiniz.
Drupal ile çoklu dil desteği, sitenizin uluslararası bir izleyici kitlesi için içerik sağlamanız gerektiğinde son derece önemlidir.
GOSB Teknopark Hi-Tech Bina 3.Kat B3 Gebze - KOCAELİ